Digitalizace dokumentů je jednou z aktuálních výzev. HELIOS tento úkol dokáže splnit jednoduše a rychle.
Nabízené řešení je založeno primárně na zaslání standardního textového (PDF) dokumentu na sběrný e-mail, kdy je vytvořen ideálně centrální vstupní bod pro příjem veškerých daňových dokladů firmy.
Následuje práce v prostředí provozního portálu TimeSaver, který přináší vysokou variabilitu a přidanou hodnotu v možnosti nastavit požadované procesy – schvalování, notifikace, příprava a úprava plateb, atp. Jsou připraveny scénáře pro schvalovatele faktur, garanty, atp.
Samozřejmě lze tento přehled využívat i přes mobilní telefon k rychlé orientaci a schvalování dokladů.
Nicméně základním požadavkem je správná digitalizace údajů a převedení do strojově čitelného tvaru. Zde je role obsluhy coby kontroly správnosti důležitá.
Dalším krokem je přenos dokumentu do prostředí HELIOS iNuvio pomocí Datového agenta DataZone a definovaného API rozhraní.
V cílovém stavu je založen doklad = řádka v HELIOSu v modulu Přijaté faktury. Následuje standardní proces zpracování přijaté faktury – úhrada a zaúčtování.
Ale lze to popsat i jednodušeji – umíme číst faktury z PDF a zapisovat je do HELIOSu.
Chcete se dozvědět více?